/ricerca/ansaen/search.shtml?any=
Show less

Se hai scelto di non accettare i cookie di profilazione e tracciamento, puoi aderire all’abbonamento "Consentless" a un costo molto accessibile, oppure scegliere un altro abbonamento per accedere ad ANSA.it.

Ti invitiamo a leggere le Condizioni Generali di Servizio, la Cookie Policy e l'Informativa Privacy.

Puoi leggere tutti i titoli di ANSA.it
e 10 contenuti ogni 30 giorni
a €16,99/anno

  • Servizio equivalente a quello accessibile prestando il consenso ai cookie di profilazione pubblicitaria e tracciamento
  • Durata annuale (senza rinnovo automatico)
  • Un pop-up ti avvertirà che hai raggiunto i contenuti consentiti in 30 giorni (potrai continuare a vedere tutti i titoli del sito, ma per aprire altri contenuti dovrai attendere il successivo periodo di 30 giorni)
  • Pubblicità presente ma non profilata o gestibile mediante il pannello delle preferenze
  • Iscrizione alle Newsletter tematiche curate dalle redazioni ANSA.


Per accedere senza limiti a tutti i contenuti di ANSA.it

Scegli il piano di abbonamento più adatto alle tue esigenze.

'Alitalians do it better' new motto

'Alitalians do it better' new motto

Etihad CEO presents slogan for Alitalia staff to wear

Rome, 12 September 2014, 13:59

ANSA Editorial

ANSACheck

- ALL RIGHTS RESERVED

-     ALL RIGHTS RESERVED
- ALL RIGHTS RESERVED

The motto 'Alitalians do it better' has been adopted as the new slogan for the Italian carrier Alitalia and will be worn by its employees, its principal investor Eithad Airways announced Friday.
    The words will appear on a round, green button to be worn by Alitalia staff and was distributed during a meeting with airline employees by James Hogan, chief executive officer of Etihad.
    The United Arab Emirates-based Etihad threw the struggling Italian carrier a lifeline in the form of a 560-million euro investment for a 49% stake.
    The funding deal was signed last month between the airlines, and is currently being reviewed by European regulators.
    At the formal signing ceremony in August, Hogan said he wanted to find a way to make Alitalia "the sexiest airline in Europe".
    Hogan has been meeting with Alitalia employees in Rome and Milan to outline a new strategy for the airline.
   

ALL RIGHTS RESERVED © Copyright ANSA

Not to be missed

Share

Or use

ANSA Corporate

If it is news,
it is an ANSA.

We have been collecting, publishing and distributing journalistic information since 1945 with offices in Italy and around the world. Learn more about our services.